La Diputació de Barcelona lliurarà Equips de Protecció Individual (EPI's) als ajuntaments

Des de la Diputació de Barcelona s'ha fet arribar a tots els alcaldes i alcaldesses un escrit enllaçant a un formulari on poder presentar sol·licituds d'Equips de Protecció Individual (EPI's) i de material per la reincorporació als llocs de treball, per al personal dels serveis municipals. Entre aquest material hi ha pistoles termogràfiques, dispensadors de sabó per banys i vestidors o dispensadors de papers eixugamans. Es demana que es faci una petició única per ens local, i amb la data límit del 18 de maig.

Totes aquestes informacions les anem compartint al grup de WhatsApp que l'Oficina del Pla Jove ha creat per establir una comunicació directa amb els i les professionals municipals de joventut.

Si treballes en joventut per a un ajuntament de la província de Barcelona i vols formar part del grup de WhatsApp, posa't en contacte amb nosaltres: 671 48 14 60