NOU Seminari en línia " Ús de les xarxes socials per fer orientació"

SEMINARI EN LÍNIA

Ús de les xarxes socials per fer orientació

• Destinataris: personal tècnic municipal d'educació i personal docent d'escoles municipals de persones adultes i PFI
  • Data i hora: 5 de maig de 2021 de 10 a 12h
  • Docent: Iván Lara, professor de Zoom Comunitario. Innovació digital i audiovisual per a Xarxes socials en projectes d'inserció sociolaboral i educatius.
  • Programa i inscripció: aquí

Objectius d'aquesta formació:

• Presentació dels continguts partint de preguntes en format app sobre els coneixements i usos de les xarxes socials en l'àmbit laboral.
  • L'ús de Tik Tok, gifs i memes per a dur a terme sessions grupals amb joves més interactives.
  • Instagram com a eina d'acompanyament i orientació laboral.
  • Dinàmica de creació d'un curtmetratge en stories d'Instagram com a procés de selecció per a identificar, entrenar i transferir competències.

Metodologia:

Learning by doing. Metodologia de competències transversals. Aprenentatge servei.

Per a qualsevol consulta podeu contactar a través de o.pe.educacio@diba.cat o trucant al 934 022 188.

Etiquetes:
fomació