Estudis superiors a Europa

Públic al qual s'adreça:
Joves, professionals de la joventut i acadèmics
dimecres
Novembre 2017
Data de finalització: dimecres, 08/11/2017 - 14:00

"De BCN al món i del món a BCN" és una iniciativa del Departament Joventutde l'Ajuntament de Barcelona i el seu servei d’Assessoria en Mobilitat internacional.

Enguany organitzem per primer cop la Jornada d'estudis superiors a Europa, on comptarem amb experts d'organismes educatius d'Alemanya, Països Baixos, França, Regne Unit i Eslovènia, que explicaran els criteris d'accés als estudis, preus, fonts de finançament, beques, períodes de matriculació, entre d'altres.

També participarà una representant d'Erasmus Mundus Asociation, que explicarà el funcionament de les beques Erasmus Mundus del programa Erasmus+.

Posteriorment, l'espai firal facilitarà el contacte de tu a tu per poder resoldre dubtes concrets, assessorar-se o ampliar informació amb els/les ponents entre d’altres organismes.

Aquesta jornada és un esdeveniment únic on estudiants de centres educatius, universitàris/es, joves a títol personal, professionals de l'educació i/o de joventut podran trobar les claus per a Estudiar a Europa.

Es comptarà amb la participació de:

Sra. Carolina Jiménez, Head Education Spain del British Council, Regne Unit
Sra. Marijke van der Kleijs, responsable de Fires de NUFFIC (organització holandesa per a la internacionalització en l'educació)
Sra. Sarah De Figueiredo, representant de Campus France (agència francesa per a la promoció de la educació superior, la acollida i la mobilitat internacional)
Sr. Marc Reznicek, director del Servei d’Intercanvi Acadèmic Alemany (DAAD Espanya)
Sra. Petra Bevek, representant del Centre of the Republic of Slovenia for Mobilityand European Educational and Training Programmes (CMEPIUS)
Sra. Inés Bolanos Somoano, Erasmus Mundus Association

Més informació sobre aquesta activitat i inscripcions aquí.

Preguem que ens feu difusió a les vostres xarxes i mitjans de comunicació.