Jornada IMPACT. Joves i competències per a la vida, avui. Què podem aportar des dels SLJ? 37a Jornada de polítiques locals de joventut -

Públic al qual s'adreça:
professionals que treballen amb joves
divendres
Octubre 2019
Data de finalització: divendres, 25/10/2019 - 17:00

PROGRAMA (Versión en CASTELLANO / ENGLISH version)

09:00h Recepció i inscripcions

09:15h  Presentació institucional

Francesc Poch Ros, director general de l’Agència Catalana de la Joventut. Generalitat de Catalunya.

Javier Silva Pérez, diputat delegat de Joventut. Diputació de Barcelona.

09:30h Autoestima, la pedra angular per a la construcció de l’autonomia, Jaume Funes Artiaga. Pedagog, periodista i escriptor.

10:10h  How ART you? L'art en el procés d'aprenentatge de la vida. Nova guia fem tec! per cultivar l’autoestima, Eva Navarro Campanera, Departament  d'Educació Visual i Plàstica UB i coautora de la guia.

10:50h Pausa

11:20h Les competències per a la vida, avui, Eduard Vallory. Director del programa Escola Nova 21 i president del Centre Unesco de Catalunya.

12:00h The EntreComp entrepreneurship concept, Elin McCallum, Directora de Bantani Education.

12:40h L’acompanyament en la incertesa. Com orientem als joves cap a un futur ara desconegut? Taula rodona.

13:30h Pausa migdia

14:30h La promoció de l’esperit emprenedor a partir de... (tallers simultanis)

•  l’economia del bé comú, Asociación Jóvenes Solidarios (Espanya)
  •  la sostenibilitat del projecte, Bridging to the future (Regne Unit)
  •  la creativitat, Akademia Humanistyczno – Ekonomiczna de Lodz (Polònia)
  •  la simulació empresarial, Câmara Municipal de Estarreja (Portugal)
  •  les competències per a la vida, Oficina del Pla Jove
  •  gimkana emprenedora, El despertador

16:15h Una proposta per a l’avaluació de competències emprenedores. Presentació de resultats del projecte IMPACT. Carme Ruíz Bueno i Antoni Navío Gàmez (UAB), Marcin Jaźwiec (Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna)

17:00h  Fi de la jornada.

Conducció de la jornada: Pep Garcia Pascual i Mireia Cirera Pintó

Accés a la documentació, imatges i vídeos de la jornada

@joventutdiba                #37JornadaPLJ         #IMPACT_Entrepreneurship

Etiquetes: