OPJ: oferta activitats formatives amb termini d'inscripció obert

Formació 2023

1. Cursos adreçats a professionals dels ens locals (inscripció Gestforma)

Es tracta de formació gestionada per l’Oficina del Pla Jove a través del Banc d’accions formatives de la Diputació de Barcelona. Per realitzar la inscripció, cal que us poseu en contacte amb la persona referent de formació del vostre ajuntament. Tenen inscripció preferent a aquests cursos els ajuntaments que van reservar plaça i si queden places lliures, vint dies abans de la data límit d'inscripció s'obrirà l'accés a tots els municipis (independentment de si es va fer reserva de plaça o no).

CURSOS (EN LÍNIA/PRESENCIAL) DATES DOCENT INSCRIPCIÓ

Curs Escolta Jove: Acompanyament vivencial (I edició) (Presencial)

19 i 26 de setembre i 3 d’octubre Oriol Julià Aguarón de l’Equip SEER Inscripcions només per a professionals Escolta Jove
Curs Escolta Jove: Acompanyament vivencial (II edició) (Presencial) 21 i 28 de setembre i 5 d’octubre Oriol Julià Aguarón de l’Equip SEER Inscripcions només per a professionals Escolta Jove
Curs Escolta Jove: Medi Obert (I edició) (Presencial) 13, 23 i 30 d'octubre David Abellán Inscripcions només per a professionals Escolta Jove
Curs Escolta Jove: Medi Obert (II edició) (Presencial) 20 i 27 d'octubre i 3 de novembre David Abellán Inscripcions només per a professionals Escolta Jove

Taller de diagnosi del Pla local de joventut (Videoformació)

setembre a desembre Raquel Moreno

Inscripció tancada (només sol·licituds fetes prèviament via catàleg)

Taller de disseny del Pla local de joventut (Videoformació) setembre a desembre Manel Ruiz

Inscripció tancada (només sol·licituds fetes prèviament via catàleg)

Taller d'avaluació intermèdia del Pla local de joventut (Videoformació) setembre a desembre Luís Fernández Inscripció tancada (només sol·licituds fetes prèviament via catàleg)

2. Formacions obertes a professionals de joventut

Es tracta de jornades adreçades a tots els professionals que treballen amb joves.

CURSOS (EN LÍNIA/PRESENCIAL) DATES DOCENT INSCRIPCIÓ

Seminari per a electes de polítiques de joventut (Presencial)

5 d'octubre Pep Montes

Inscripció Gestforma

Inscripció Formularis

41a jornada de Polítiques locals de joventut (Presencial) 9 de novembre Varis Properament

3. Formació descentralitzada

Es tracta d'accions formatives organitzades d'acord amb els agents del territori. Formació prioritària pels professionals d'aquests municipis. Si hi ha vacants, s'obriran les inscripcions a la resta d'ens locals. Les poden sol·licitar els territoris que hi estiguin interessats i que puguin garantir un mínim de 15 assistents.

Podeu fer consultes sobre les nostres activitats formatives a opj.formacio@diba.cat

Podeu consultar la documentació lliurada en jornades i seminaris realitzats seguint aquest enllaç.

Etiquetes:
formació