OPJ: oferta activitats formatives amb termini d'inscripció obert

Es tracta de formació gestionada per l’Oficina del Pla Jove a través del Banc d’accions formatives de la Diputació de Barcelona. Per realitzar la inscripció, cal que us poseu en contacte amb la persona referent de formació del vostre ajuntament. Tenen inscripció preferent a aquests cursos els ajuntaments que van reservar plaça i si queden places lliures, vint dies abans de la data límit d'inscripció s'obrirà l'accés a tots els municipis (independentment de si es va fer reserva de plaça o no).

CURSOS (EN LÍNIA)

DATES

DOCENT

INSCRIPCIÓ

Prevenció i acompanyament als problemes de salut emocional i mental en joves 9, 16, 23 de febrer de 2022 Isaac Lloveras Bernat COMPLET
Comunicació a les xarxes socials amb les persones joves  22, 24, 29 i 31 de març de 2022 Roc Massaguer Busqueta Consell Comarcal Baix Llobregat
Prevenció i acompanyament als problemes de salut emocional i mental en joves 2, 9 i 16 de març de 2022 Isaac Lloveras Bernat Consell Comarcal Vallès Oriental
Taller de diagnosi del pla local de joventut

ÍNDIC Col·lectiva
Taller de disseny del pla local de joventut

D-CAS Col·lectiva
Taller d'Avaluació intermèdia del PLJ

DALEPH FORMACION S.L. Col·lectiva

2. Formacions obertes a professionals de joventut

Es tracta de jornades adreçades a tots els professionals que treballen amb joves.