OPJ: oferta activitats formatives amb termini d'inscripció obert

Formació 2022

Es tracta de formació gestionada per l’Oficina del Pla Jove a través del Banc d’accions formatives de la Diputació de Barcelona. Per realitzar la inscripció, cal que us poseu en contacte amb la persona referent de formació del vostre ajuntament. Tenen inscripció preferent a aquests cursos els ajuntaments que van reservar plaça i si queden places lliures, vint dies abans de la data límit d'inscripció s'obrirà l'accés a tots els municipis (independentment de si es va fer reserva de plaça o no).

CURSOS (EN LÍNIA)

DATES

DOCENT

INSCRIPCIÓ

Prevenció i acompanyament als problemes de salut emocional i mental en joves

25 de maig, 1 i 8 de juny

Isaac Lloveras Bernat COMPLET

2. Formacions obertes a professionals de joventut

Es tracta de jornades adreçades a tots els professionals que treballen amb joves.

JORNADA/SEMINARI

DATES

PONENT/S

INSCRIPCIÓ

Seminari professional de polítiques de joventut en línia 16 de juny

(PROGRAMA)

[Gestforma]

[Formulari]

3. Formació descentralitzada

Es tracta d'accions formatives organitzades d'acord amb els agents del territori. Formació prioritària pels professionals d'aquests municipis. Si hi ha vacants, s'obriran les inscripcions a la resta d'ens locals. Les poden sol•licitar els territoris que hi estiguin interessats i que puguin garantir un mínim de 15 assistents.

Podeu fer consultes sobre les nostres activitats formatives a opj.formacio@diba.cat

Podeu consultar la documentació lliurada en jornades i seminaris realitzats seguint aquest enllaç.