OPJ: oferta activitats formatives amb termini d'inscripció obert

Formació 2021

Es tracta de formació gestionada per l’Oficina del Pla Jove a través del Banc d’accions formatives de la Diputació de Barcelona. Per realitzar la inscripció, cal que us poseu en contacte amb la persona referent de formació del vostre ajuntament. Tenen inscripció preferent a aquests cursos els ajuntaments que van reservar plaça i si queden places lliures, vint dies abans de la data límit d'inscripció s'obrirà l'accés a tots els municipis (independentment de si es va fer reserva de plaça o no).

CURS

DATES

DOCENT

ENLLAÇ

El coaching com a eina professional d'acompanyament al jovent

3, 10, 17 i 24 de febrer i 3 de març

equip SEER

CURS COMPLET

Si teniu dubtes sobre el procés d'inscripció, ens podeu enviar la vostra consulta a opj.formacio@diba.cat.

2. Formacions obertes a professionals de joventut

Es tracta de jornades adreçades a tots els professionals que treballen amb joves.

CURS

DATES

DOCENT

ENLLAÇ

La caixa d'eines dels equipaments juvenils municipals. Feminització dels equipaments juvenils

10 de març

Alba Elvira. SURT

[inscripcions gestforma]

[inscripcions altres professionals]

Reflexions entorn de les polítiques locals de joventut –

Participació i capacitat transformadora de les persones joves

16 de març

diversos

[inscripcions gestforma]

[inscripcions altres professionals]

Podeu consultar la documentació lliurada en jornades i seminaris realitzats seguint aquest enllaç.

3. Altres activitats formatives en línia amb termini d'inscripció obert

Accés a una selecció de Jornades i formacions online d'interès per als professionals de joventut