Igualada acull La Fira Igd Universitària d'orientació acadèmica

Igualada acull el proper divendres 1 de març la segona edició de la Fira Igd Universitària al recinte de l'Escorxador. Aquesta és una inicitiva del departament de Joventut de l'Ajuntament per fer un complet aparador de tota l'oferta formativa que tenen al seu abast els joves d'Igualada i la resta de la comarca, un cop han finalitzat l'educació secundària.

En aquesta segona edició no només es mostren els estudis universitaris sinó també els estudis de formació professional superior. En total, aquest 2013 la fira comptarà amb la presència de dinou universitats públiques i privades catalanes, vuit centres de formació professional d’Igualada i altres municipis propers, a banda d’altres centres amb oferta pública municipal que ajuden a completar aquests estudis en camps tan diversos com ara la música, el disseny i l’artesania, o les arts escèniques.

En cadascun dels estands s’hi podrà trobar un representant del centre que ajudarà a resoldre els dubtes dels futurs estudiants. Hi haurà, a més, un estand del Punt d’Informació Juvenil La Kaserna on es podran valorar, entre altres, alternatives de transport, opcions per compartir cotxe o pis, possibilitats de sol·licitar beques d’estudis o ofertes per estudiar idiomes a l’estranger.

L’entrada a la fira és totalment gratuïta i l’Escorxador obrirà les seves portes l’esmentat dia 1 en horari matinal, de les 10h a les 13:30h i, a la tarda, entre les 15 i les 18h.