14è Concurs Estiu Insòlit del Prat

L'Estiu Insòlit és tot un clàssic a Joves.Prat, on cada estiu joves entre 15 i 30 anys trien les imatges, ja sigui en vídeo o fotografia, més insòlites dels seus viatges i activitats estiuenques per participar en la convocatòria.

A partir del 3 i fins el 24 de setembre recollirem totes les propostes que ens feu arribar i farem una expo virtual perquè tothom les pugui veure i votar a les nostres xarxes socials.

Aquest són els premis d'enguany:

PREMI CATEGORIA FOTOGRÀFICA: 100 euros + Taller a escollir de l'oferta formativa de ciutat

PREMI CATEGORIA AUDIOVISUAL: 100 euros + Taller a escollir de l'oferta formativa de ciutat

PREMI "T'HO HAS CURRAT":  La fotografia que tingui més vots "m'agrada" al nostre Facebook,   50 euros + Taller a escollir de l'oferta formativa de ciutat

Les millors fotografies seran exposades al vesíbul de la Biblioteca Municipal Antonio Martín.

Per a més informació : lloro@joves.prat.cat i  www.joves.prat.cat