Curs: “Dinamització i participació juvenil: el vincle amb la gent jove”

La Direcció General de Joventut posa en marxa el  programa  “OBRIM VIA” amb l’objectiu de millorar les competències dels i les professionals en matèria de dinamització juvenil, mitjançant la capacitació en estratègies de dinamització basades en la creació d’un vincle socioeducatiu amb les persones joves.

El programa consta d’una formació en dinamització i participació juvenil per a professionals de joventut, de tres sessions de treball i, una quarta, per aquells municipis que vulguin iniciar posteriorment un procés d'assessorament.

Un cop acabada la formació, els municipis interessats tenen la possibilitat de continuar rebent assessorament per dissenyar, planificar i implementar un projecte de participació i adquirir les eines i els coneixements necessaris per desenvolupar aquesta tasca.

Més informació i inscripcions.