OPJ: oferta activitats formatives amb termini d'inscripció obert

Formació 2020

Es tracta de formació gestionada per l’Oficina del Pla Jove a través del Banc d’accions formatives de la Diputació de Barcelona. Per realitzar la inscripció, cal que us poseu en contacte amb la persona referent de formació del vostre ajuntament. Tenen inscripció preferent a aquests cursos els ajuntaments que van reservar plaça i si queden places lliures, vint dies abans de la data límit d'inscripció s'obrirà l'accés a tots els municipis (independentment de si es va fer reserva de plaça o no).

CURS

DATES

DOCENT

ENLLAÇ

Creativitat i comunicació digital amb les persones joves

17 i 19 de novembre

De 10 a 12h

Roc Massaguer

inscripció

Si teniu dubtes sobre el procés d'inscripció, ens podeu enviar la vostra consulta a opj.formacio@diba.cat.

2. Formacions obertes a professionals de joventutEs tracta de jornades adreçades a tots els professionals que treballen amb joves.

Podeu consultar la documentació lliurada en jornades i seminaris realitzats seguint aquest enllaç.

3. Altres activitats formatives en línia amb termini d'inscripció obert

Accés a una selecció de Jornades i formacions online d'interès per als professionals de joventut