Activitats de promoció de la salut amb joves

Per a tots i totes els que no heu pogut assistir a la formació per a dinamitzadors/es PIDCES “Activitats de promoció de la salut” us fem un breu resum i us adjuntem tota la documentació i els recursos.

En la primera part de la sessió, Jordi Bernabeu, psicòleg i tècnic de salut de l'ajuntament de Granollers, ha presentat un marc conceptual general per situar la relació entre els joves i la salut. Podeu consultar aquí la seva presentació. També podeu consultar els següents treballs, als que en Jordi Bernabeu ha fet referència:

En la segona part hem pogut conéixer tres experiències concretes:

• TRACA. Programa d'informació i prevenció del consum de drogues. Berta Morera, Marta Soler i Txell Sastre. Programa que es porta a terme als municipis de Cubelles, Canyelles i Olivella.
  • Un moment d'STOP. Prevenció d'accidents de trànsit. Ana Matallana. Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
  • Tallers de gestió de les emocions. Núria Bernadás. Ajuntament de Malgrat de Mar

Un tast de la intervenció d'en Jordi Bernabeu i de les experiències amb 3 entrevistes als protagonistes:

Els joves i la seva sexualitat. Jordi Bernabeu

See video

Programa d'informació i prevenció del consum de drogues, TRACA.

See video

Un moment d'STOP,  prevenció d'accidents de trànsit i Tallers de gestió de les emocions.

Etiquetes:
salut, prevenció, risc, joves